Κλείνουν ΕΤ1 και ραδιόφωνα - page 1 - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 20:16
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Κλείνουν ΕΤ1 και ραδιόφωνα  (Αναγνώστηκε 9972 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikolakis

  • Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2007
  • Τόπος: Αχαρνές (Μενίδι) Αττικής
  • Μηνύματα: 238
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Τρι 30 Αυγ 2011, 23:22 »
Στην περιοχή που γίνονται οι λήψεις NIKOSP από την Πάρνηθα περνάει μόνο το ΣΚΑΙ και αυτό σε χιόνι που διακρίνεται ίσα ίσα το λογότυπό του πόσο μάλλον από τον Υμηττό. Στην περιοχή υπάρχει ανοιχτός ορίζοντας προς Χλωμό και λίιιιιιγο προς Λιχάδα.