Κλείνουν ΕΤ1 και ραδιόφωνα - page 2 - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 04:45
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Κλείνουν ΕΤ1 και ραδιόφωνα  (Αναγνώστηκε 10023 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bill82

  • Ερευνητές Επίγειων Λήψεων
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2007
  • Τόπος: Αθήνα -> Κατερίνη
  • Μηνύματα: 5645
πολύ χαίρομαι που τελικά δεν κλείνει η ΕΤ1!!!
Σήμερα αποφασίστηκε να μην κλείσει η ετ1  και να ενταχθεί σε αυτήν το πρισμα+
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε