MEGA, ΑΝΤ1 & Alpha: εκπομπή σε 16:9 - page 2 - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 10:52
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: MEGA, ΑΝΤ1 & Alpha: εκπομπή σε 16:9  (Αναγνώστηκε 23167 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marios1234

  • Γενικός συντονιστής
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαΐ 2007
  • Τόπος: Ιστιαία (Β. Εύβοια)
  • Μηνύματα: 3008
Mega και Alpha αυτη τη στιγμη δειχνουν ταινιες σε 16/9 αλλα χωρις flag.Ο Ant1 κλασικα 4/3...