Ποιό κανάλι θα βάλετε στο 1, αν κλείσει η ΕΤ1 ; - page 1 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 15:45
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ποιό κανάλι θα βάλετε στο 1, αν κλείσει η ΕΤ1 ;  (Αναγνώστηκε 5677 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος radiobuzzer

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2006
  • Τόπος: παντού
  • Μηνύματα: 1774
    • http://www.radiofono.gr
Παράθεση από: "egaleonews"
Η ΕΤ1 μάλλον δεν θα κλείσει. Ο 902 ΤV θα ήταν η επιλογή μου αν έκλεινε, μια και άρχισαν οι πανηγυρισμοί για το 18% που έρχεται οσονούπω!!!

Τελικά τώρα που έκλεισε και η ΕΤ1 και ο 902 TV ποια κανάλια βάλατε στο 1; (ή στο 2 και το 3)
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε