καναλια πανελληνιας εμβελιας στην ΟTEsat? - page 3 - COSMOTE TV - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 23:00
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: καναλια πανελληνιας εμβελιας στην ΟTEsat?  (Αναγνώστηκε 32838 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LeoGR

  • Αρχάριο μέλος
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2009
  • Μηνύματα: 17
πολυ καλι κινηση! το μονο που μενει ειναι ο αντ1! και κανενα ci+-module...