Περί ΡΙΚ. - page 8 - Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 16:46
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Περί ΡΙΚ.  (Αναγνώστηκε 115985 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Doctorwho

  • Έμπειρο Μέλος
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2009
  • Τόπος: Ιωάννινα
  • Μηνύματα: 307
Απ: Περί ΡΙΚ.
« Απάντηση #210: Σαβ 18 Ιουν 2022, 13:49 »
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
....η ERT που μέχρι πριν ένα χρόνο δεν είχε τα κανάλια της σε HD τώρα όλα ακόμη και στην ERT έχουν περάσει σε HD ροή τα πάντα....

Ένα χρόνο αργότερα πολλές περιοχές της Ελλάδας δε βλέπουν ακόμη ΕΡΤ 2 HD και ΕΡΤ 3 HD (ούτε ΡΙΚ Sat).