Περί ΡΙΚ. - page 11 - Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 15:39
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Περί ΡΙΚ.  (Αναγνώστηκε 115976 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος savvas70

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2011
  • Τόπος: Πάφος - Kύπρος
  • Μηνύματα: 2772
Απ: Περί ΡΙΚ.
« Απάντηση #300: Σαβ 7 Σεπ 2024, 16:07 »
Μια είδηση που λέει ότι κάτι επιτέλους αλλάζει στο θέμα της μετατροπής των καναλιών του ΡΙΚ σε HD. Το ίδρυμα στις 24 Ιουλίου έχει προκήρυξει διαγωνισμό για την προμήθεια 20 πομπών DVB-T2 ισχύς 100 W ο καθένας.
Η προκήρυξη είναι δημοσιευμένη εδώ: Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Πέρασε τόσος καιρός αλλά άγνωστο ακόμη τι απέγινε με αυτούς τους 20 πομπούς του ΡΙΚ. Ενώ τα ιδιωτικά κανάλια είναι θέμα ημερών πλέον, να εκπέμψουν σε DVB-T2 (μέσω της πλατφόρμας του Hellassat) και σε υψηλή ευκρίνεια...