Στα τέλη Αυγούστου η ΕΡΤ στον Εurobird 33 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 20:58
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Στα τέλη Αυγούστου η ΕΡΤ στον Εurobird 33  (Αναγνώστηκε 3013 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος hercoulis

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2007
  • Τόπος: Δυτική Μαγνησία
  • Μηνύματα: 1513
απο το πρώτο ποστ του θέματος
vu solo2 - gibertini 1.25cm - inverto black ultra - 85E-45W