Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova - page 12 - NOVA - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 19:22
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova  (Αναγνώστηκε 208630 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TRONIX

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2007
  • Τόπος: ΞΑΝΘΗ
  • Μηνύματα: 1865
Αν και off topic, εν μέρη ίσως και on topic. Το συμβόλαιο μου με nova έληξε 7 Ιουλίου. Ούτε τους πήρα τηλέφωνο για ανανέωση, και ούτε με πήραν. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση θεωρείται αορίστου σύμβασης; Δηλαδή όποτε θέλω φεύγω;
 :smile: : :smile: :smile: :smile: