Τα καναλια του ΟΤΕ στις 39Ε μετακινουνται στις 9Ε - page 1 - COSMOTE TV - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 08:54
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Τα καναλια του ΟΤΕ στις 39Ε μετακινουνται στις 9Ε  (Αναγνώστηκε 15417 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dennmtr

  • Έμπειρο Μέλος
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2012
  • Τόπος: Κερατσίνι
  • Μηνύματα: 313
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Δευ 14 Ιαν 2013, 14:21 »
π@π@ροκαναλα. το μονο που άξιζε ηταν ο αντ1.eu με τις σειρες. τι να δεις απο το 4ε και το art.