Τα καναλια του ΟΤΕ στις 39Ε μετακινουνται στις 9Ε - page 1 - COSMOTE TV - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 11:22
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Τα καναλια του ΟΤΕ στις 39Ε μετακινουνται στις 9Ε  (Αναγνώστηκε 15467 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kgial

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: KOMOTHNH
  • Μηνύματα: 1005
Re: το ΑΡΤ στον ΟΤΕ TV
« Αρχή θέματος: Παρ 1 Φεβ 2013, 10:37 »
Καλο μηνα απο μενα σε ολους σας :)

Πως εκπεμπει το ΑΡΤ; Ελπιζω καλυτερη και καθαρη εικονα και οχι με...ειδωλο (οπως στα επιγεια κεντρα εκπομπης του,που τροφοδοτειται απο τον Ελλασατ) :lol:
Έχω εν υπηρεσια τον δέκτη: EDISION  Proton S2. σταθερό στις 13°E

Συνταξιοδοτημένοι: Edision Argus VIP - HUMAX IRCI 5400z - VISIONNET VN8000 - YUMATU MX PLUS - ECHOLINK EL3200