Ρευματοκλοπή στο ΚΕ Υμηττού - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 06:32
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ρευματοκλοπή στο ΚΕ Υμηττού  (Αναγνώστηκε 2185 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lef

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2009
  • Τόπος: Ιωάννινα
  • Μηνύματα: 1032
Βρε είναι γνωστό για τα "δανεικά" ρεύματα. Αλλά να πειράζει το ρολόι ένα τόσο μεγάλο κανάλι και ένας μεγάλος ραδιοφωνικός σταθμός και στο πιό "διάσημο" ΚΕ; :yernuts