Οι κυριότερες ισπανικές πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης έχουν χάσει 98.000 πελάτες κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου του 2013.
Η τρέχουσα οικονομική κρίση - στην οποία οι φόροι έχουν αυξηθεί, η ζήτηση έχει μειωθεί και οι καταναλωτές έχουν λιγότερα χρήματα – οδήγησε στην καταστροφή της αγοράς της ισπανικής συνδρομητικής τηλεόρασης.
Η Canal, η οποία συνεχίζει να χάνει συνδρομητές, παρουσίασε ένα από τα χαμηλότερα αποτελέσματα της ιστορίας της: 28.000 συνδρομητές αποχώρησαν το 1ο τρίμηνο. Παρόλα αυτά, η μεγαλύτερη συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρα διατηρεί την πρωτιά της με 1.700.000 πελάτες. Το μόνο πράγμα που φαίνεται να δουλεύει υπέρ της, είναι τα αθλητικά Canal Liga και Liga de Campeones, που προβάλλουν μόνο ποδοσφαιρικούς αγώνες. Τα κανάλια αυτά έχουν τα μεγαλύτερα έσοδα, χάρη και στις πωλήσεις που γίνονται σε άλλες πλατφόρμες.
Τα πρώτα αποτελέσματα για την νέα πλατφόρμα της Telefonica, Movistar TV, έχουν κληρονομηθεί από την Imagenio, λέει η εταιρεία, η οποία πιστεύει πως το νέο brand image και η προσφορά θα αυξήσει τον αριθμό συνδρομητών στο μέλλον. Ωστόσο, η IPTV της Telefonica έχασε 51.000 πελάτες κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου
Η δε καλωδιακή εταιρεία ONO, διατηρεί καλύτερα την θέση της, αλλά η Νο2 συνδρομητική πλατφόρμα της Ισπανίας, έχασε 19.000 συνδρομητές. Η πλατφόρμα έχει κάνει νέες συμφωνίες κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών και πρόκειται να εστιάσει τις προσπάθειές της στην TiVo, την έξυπνη της τηλεόραση η οποία συνεχίζει να αυξάνεται αργά αλλά σταθερά.
Η Ισπανική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης είναι σαφέστατα σε συρρίκνωση, αλλά οι κύριες πλατφόρμες εξακολουθούν να έχουν πάνω από 3.000.000 πελάτες και έχουν τους λόγους τους να ελπίζουν σε καλύτερο μέλλον.
ΠΗΓΗ: Δορυφορικά Νέα
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτεvia
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτε