Απαγόρευση στην ΕΡΤ να μετακινηθεί προς το High Definition - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 17:19
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Απαγόρευση στην ΕΡΤ να μετακινηθεί προς το High Definition  (Αναγνώστηκε 1991 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Thanassis

  • SatLeo V. I. P.
  • Satleo Maniac
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2006
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 782
    • http://www.ikusi.gr
Θανάσης Κυριακόπουλος
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε