Απαγόρευση στην ΕΡΤ να μετακινηθεί προς το High Definition - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 11:44
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Απαγόρευση στην ΕΡΤ να μετακινηθεί προς το High Definition  (Αναγνώστηκε 1984 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος maarinos

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2010
  • Τόπος: Κεφαλονιά
  • Μηνύματα: 2122
ΕΡΤ DVB-T2 δεν θα έχει πρόβλημα λογικά με το multiplex.

Sent from my MT11i using Tapatalk 4 Beta