η εναρξη της ΕΡΤ - page 2 - Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 22:55
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: η εναρξη της ΕΡΤ  (Αναγνώστηκε 23901 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος nick

  • Ερευνητές Επίγειων Λήψεων
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2012
  • Τόπος: Αθήνα (Αιγάλεω)
  • Μηνύματα: 3231
Re: η εναρξη της ΕΡΤ
« Απάντηση #30: Κυρ 1 Μαρ 2015, 14:32 »
Αν είναι να "δουλεύουν" (καλύτερα να μας δουλεύουν) αυτοί που λιβανίζουν, παπαγαλίζουν ή πηγαίνουν μόνο όταν είναι να πληρωθούν, να μας λείπει το βύσσινο... Αν είναι πρωτεύουσα νομού να ακούει με χείριστο ήχο μόνο το 2ο πρόγραμμα από όλα τα πανελλαδικά προγράμματα της ΕΡΑ να μας λείπει δυο φορές το βύσσινο!