Απώλεια σήματος σε αλλαγή καναλιών
  • Τετ 7 Μαΐ 2025, 20:13
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Απώλεια σήματος σε αλλαγή καναλιών  (Αναγνώστηκε 1219 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GSF

  • Νέο Μέλος
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αυγ 2016
  • Τόπος: Αθήνα-Κρήτη
  • Μηνύματα: 13
Καλημέρα.
Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος?
Στον HD831 και μετά την τελευταία αναβάθμιση όταν αλλάζω κανάλια και πάω σε άλλη συχνότητα ή πόλωση, μου βγάζει μήνυμα για απώλεια σήματος για 1-2" και μετά παίζει κανονικά.
Πχ πάω από Supersport1 σε ΕΡΤ1 και το κάνει. Πάω από ΕΡΤ1 σε RAI1 και το ξανακάνει.
Εννοείτε πως δεν υπάρχει πρόβλημα στην εγκατάσταση και οι στάθμες είναι ίδιες σε όλες τις συχνότητες και σε όλες τις πολώσεις.

Συνδεδεμένος nektarios 1451

  • Διαχειριστής
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2007
  • Τόπος: Αρτα
  • Μηνύματα: 31472
μαλλον ειναι γενικο θεμα αυτο. Στης αδερφης μου τον 831 το κανει οποτε πας σε καναλι αλλης συχνοτητας της νοβα δεν βρισκει αμεσως το σημα , βγαζει το μηνυμα για λιγο και μετα ερχεται η εικονα
GATE 7
Rock Thunder καθε Δευτερα στις 20:00 στο Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Δεκτης Octagon SF8008
Clarke Tech 4100HD Plus αραχτος
LNB Mti λευκό
Hirschmann αλουμινιου 85Χ90
μοτερ SG 2100A 76.5E - 5E
Ραδιοφωνικοι δέκτες: Sencor SRD 6600, Fujitsu

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Αποσυνδεδεμένος GSF

  • Νέο Μέλος
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αυγ 2016
  • Τόπος: Αθήνα-Κρήτη
  • Μηνύματα: 13
A μάλιστα, ευχαριστώ!
Νόμισα ότι κάτι έπαθε ο δικός μου δέκτης μετά την αναβάθμιση, αλλά τελικά κάποιο bug στο firmware.

Αποσυνδεδεμένος djvaggelis

  • Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Τόπος: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
  • Μηνύματα: 190
και σε εμενα  το κανει στον 831

Αποσυνδεδεμένος GSF

  • Νέο Μέλος
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αυγ 2016
  • Τόπος: Αθήνα-Κρήτη
  • Μηνύματα: 13
Μίλησα με τους υπεύθυνους της NOVA, το γνωρίζουν ήδη και προσπαθούν να το διορθώσουν με κάποιο νέο firmware.
Δεν είναι σοβαρό πρόβλημα φυσικά, αλλά είναι λίγο εκνευριστικό!