Αδυναμία λήψης ελεύθερων καναλιών RAI μέσω Nova - NOVA - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 10:03
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Αδυναμία λήψης ελεύθερων καναλιών RAI μέσω Nova  (Αναγνώστηκε 2485 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nektarios 1451

  • Διαχειριστής
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2007
  • Τόπος: Αρτα
  • Μηνύματα: 31049
οποτε απλα αλλαζεις τη συχνοτητα και εχεις ειτε τα καναλια της ραι ειτε της νοβα.

το μονο που μπορεις να κανεις ειναι ειτε να παρεις ενα φθηνο δεκτη ή να βρεις κανα παλιο δεκτη που να καθεται και να τον συνδεσειςμαζι με αυτο της νοβα και να βλεπεις απο αυτον τα καναλια της ραι και να μην μπαινεις στο κοπο να αλλαζεις συνεχεια τη συχνοτητα
GATE 7
Rock Thunder καθε Δευτερα στις 22:00 στο Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Δεκτης Octagon SF8008
Clarke Tech 4100HD Plus αραχτος
LNB Mti λευκό
Hirschmann αλουμινιου 85Χ90
μοτερ SG 2100A 76.5E - 5E
Ραδιοφωνικοι δέκτες: Sencor SRD 6600, Fujitsu
DEPELEC DP-666

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε