Λοιπον οσο για την πηγη
rtmp://62.74.213.180:5119/superb/superb
που δημοσιευθηκε πριν μερικες ημερες δυστυχως δεν περιλαμβανει καναλι ηχου οπως μπορειτε να δειτε ανοιγοντας την καρτελα Codec μεσω vlc.
Τωρα στην πηγη μεσω της σελιδας τους μπορει κανεις να δει στον κωδικα τα ακολουθα:
//Parameters:
//1. ID of video element.
//2. Alias of the live broadcast; video encoding supported: H264(AVC1), VP8, VP9; audio encoding supported: opus, G.711(PCMA/PCMU).
//3. Secure token for session based authentication, leave empty if none. Should not be used unless Media Server and Web Server run on different domains.
//4. IP address of Unreal Media Server. If you specify domain name (domain name must be used for signaling over secure websocket) AND your server is behind NAT, then you need to make a change in unrealwebrtcplayer.js, described in [url]http://www.umediaserver.net/phpBB3/viewtopic.php?f=29&t=3563[/url]
//5. Main port of Unreal Media Server for signaling over websocket (by default, 5119 for unsecure webscokets / 443 for secure websockets). Make sure these ports are open in the firewall.
//6. Use secure websocket for signaling; if true, make sure to set the port to secure port (443 by default).
//7. Use single central port for actual WebRTC ICE connection. If true, the web browser will receive streaming media from predefined single port in Unreal Media Server, dedicated to WebRTC connections (by default 5135). If true, you only need to open port 5135 in firewall/NAT router for Unreal Media Server (together with signaling ports, 5119 or 443). If false, the WebRTC connection will be made over a random port; you will need to open all ports in the firewall, or add Unreal Media Server as an allowed app in the firewall.
//8. WebRTC transport protocol. Set to "udp" or "tcp". The central port can be used for both udp and tcp.
webrtcPlayer = new UnrealWebRTCPlayer("remoteVideo", "superb", "", "62.74.213.180", "5119", false, true, "tcp");
webrtcPlayer.Play(); //Start playing automatically after webpage loads. In some cases it may not start to play automatically because of Chrome's autoplay policy; you will still need to click on Play button; a muted attribute can help, as described in [url]http://www.umediaserver.net/phpBB3/viewtopic.php?f=29&t=3578[/url]
Αν καταλαβαινω καλα καλειται ο UnrealWebRTCPlayer ο οποιος επειτα αναλαμβανει την αναπαραγωγη.
Η μεγαλη ερωτηση ειναι πως μπορει να ανιχνευτει το stream link.
Με Internet Download Manager παντως δυστυχως δεν καταφερα κατι. Ισως με καποιο πιο εξειδικευμενο sniffer, αλλα ποιο;
Το link σε καθε περιπτωση πρεπει πρωτα να παιζει σε vlc και μετα βλεπουμε αν υπαρχει ελπιδα μεσω Ε² δεκτη. Επομενως κανενα απο τα προαναφερθεντα μας βοηθανε.