ΧΡΉΣΗ 4G ΔΙΚΤΥΟΥ - Cosmote TV - SATLEO FORUM
  • Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:40
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: ΧΡΉΣΗ 4G ΔΙΚΤΥΟΥ  (Αναγνώστηκε 1850 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TRONIX

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2007
  • Τόπος: ΞΑΝΘΗ
  • Μηνύματα: 1865
ΧΡΉΣΗ 4G ΔΙΚΤΥΟΥ
« Αρχή θέματος: Δευ 16 Σεπ 2019, 21:32 »
Καλημέρα. Έχω το κινητό μοντέλο IQ E200 MLS. Παρατηρώ ότι ενώ το έχω στην επιλογή 2g 3g 4g ποτέ δεν μου βγάζει το σύμβολο 4g επάνω παρά μόνο τοH+, παρόλο που βρίσκομαι σε περιοχή με 4g σήμα. Δοκίμασα με άλλο κινητό ενός φίλου μου στο ίδιο σημείο εκεί βγαίνει κανονικά το 4g στο Samsung που έχει. Επικοινώνησα με την cosmote μήπως η σιμ που έχω δεν είναι 4g και μου είπαν ότι είναι κανονικά και κάτι τρέχει με την συσκευή σου. Εσείς τι λέτε για όλα αυτά; Γιατί το κινητό μου δεν βγάζει ποτέ σήμα 4g;
 :D :D :D

Συνδεδεμένος nektarios 1451

  • Διαχειριστής
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2007
  • Τόπος: Αρτα
  • Μηνύματα: 31083
Απ: ΧΡΉΣΗ 4G ΔΙΚΤΥΟΥ
« Απάντηση #1: Δευ 16 Σεπ 2019, 21:39 »
ετσι εκανε και μενα το LG G2 μολις το εναζα στο 4G δεν δουλευε καθολου το ιντερνετ6 ενω στο 3G το εβλεπε κανονικα. ποτε δνε καταλαβα γιατι το εκανε αυτο. ολες τις αλλες καρτες το 4G δουλευε κανονικα αλλα με τη συγκεκριμενη οχι στη χειροτερη αλλαζεις καρτα και εχεις κανονικα 4Γ
GATE 7
Rock Thunder καθε Δευτερα στις 22:00 στο Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Δεκτης Octagon SF8008
Clarke Tech 4100HD Plus αραχτος
LNB Mti λευκό
Hirschmann αλουμινιου 85Χ90
μοτερ SG 2100A 76.5E - 5E
Ραδιοφωνικοι δέκτες: Sencor SRD 6600, Fujitsu
DEPELEC DP-666

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Συνδεδεμένος babis3g

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2018
  • Τόπος: Κέρκυρα
  • Μηνύματα: 6186
Απ: ΧΡΉΣΗ 4G ΔΙΚΤΥΟΥ
« Απάντηση #2: Δευ 16 Σεπ 2019, 21:44 »
κοιτα μηπως υπαρχει καμια αναβαθμηση, συνηθως πρεπει να υπαρχει ρυθμιση στο κινητο για αυτοματη αναβαθμηση (το ξερω γιατι ενας γειτονας εχει πιο παλιο mls αυτο με τα πληκτρα και καποτε του κανει αναβθμηση απο μονο του ... ή μεσω της υποστηριξης (δεν ξερω το συγκεκριμενο για παραπανω οδηγιες)


 


* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 28/06/2026 (12:02)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 28/06/2026 (12:00)
* Απ: Πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.   Μέλος: babis3g Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 27/06/2026 (16:04)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 27/06/2026 (11:32)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 27/06/2026 (11:30)
* Απ: Δωρεάν Ελληνικά κανάλια μέσα από το Ιντερνετ  Μέλος: Giwrgos.Z Φόρουμ: IPTV Γενικά 26/06/2026 (23:46)
* Πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.   Μέλος: adonis1 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 26/06/2026 (15:14)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 26/06/2026 (10:16)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 26/06/2026 (08:52)
* Απ: Cytavision   Μέλος: Limsat Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 25/06/2026 (15:30)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 25/06/2026 (11:25)
* Απ: Cytavision   Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (19:47)
* Απ: Cytavision   Μέλος: medousa89 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (19:27)
* Απ: Τα Νέα για τις Streaming πλατφόρμες στην Ελλάδα & κόσμο  Μέλος: xristakos22 Φόρουμ: IPTV Γενικά 24/06/2026 (16:12)