Η Cosmote θα διεκδικήσει τη Super Leage ? - Αθλητικές Μεταδόσεις - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 10:46
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Η Cosmote θα διεκδικήσει τη Super Leage ?  (Αναγνώστηκε 6115 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Τόπος: Πάτρα
  • Μηνύματα: 1417
Από την στιγμή που θεωρείται βέβαιο πως οι αγώνες του Ολυμπιακού στην Superleague θα συνεχίζουν να μεταδίδονται από τη Nova, θα συνεχίζει η Nova να ζει από τους φιλάθλους του Πειραιά