Ενδιαφέρον από τη Hellas Sat για λειτουργία παγκύπριου επίγειου δικτύου DVΒ T2 - page 1 - Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 11:23
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ενδιαφέρον από τη Hellas Sat για λειτουργία παγκύπριου επίγειου δικτύου DVΒ T2  (Αναγνώστηκε 12762 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος savvas70

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2011
  • Τόπος: Πάφος - Kύπρος
  • Μηνύματα: 2775
Paksat αν διάβασες και την ανάρτηση του κ. Πρωτοπαπά, σίγουρα δεν εννοεί ότι η Hellas Sat θα γίνει πάροχος και θα εκτοπίσει Velister και ΡΙΚ, αλλά την τροφοδοσία και διανομή του σημάτος σε όλα τα κέντρα εκπομπής παγκύπρια  (τα οποία θα εκπέμπουν με πομπούς DVB -T2) με χαμηλότερο κόστος μέσω δορυφόρου, αντί της κοστοβόρας διανομής με οπτική ίνα, κάτι ανάλογο δηλαδή με αυτό κάνει τώρα στην Ελλάδα με την Digea και την ΕΡΤ.