Ενδιαφέρον από τη Hellas Sat για λειτουργία παγκύπριου επίγειου δικτύου DVΒ T2 - page 1 - Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 09:21
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ενδιαφέρον από τη Hellas Sat για λειτουργία παγκύπριου επίγειου δικτύου DVΒ T2  (Αναγνώστηκε 12761 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος savvas70

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2011
  • Τόπος: Πάφος - Kύπρος
  • Μηνύματα: 2775
Στο παρά 5 της έναρξης λειτουργίας της νέας DVB-T2 πλατφόρμας είναι αξιοπερίεργο το ότι ακόμη το Sigma εκπέμπει σε SD στις συνδρομητικες πλατφόρμες και στο διαδίκτυο και κατά πόσο θα είναι έτοιμο να εκπέμψει επιγεια σε HD. Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα μικρότερα κανάλια με εξαίρεση το Βεργίνα CY που εκπέμπει HD μόνο διαδικτυακά.