Cytavision - page 1 - Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 05:53
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Cytavision  (Αναγνώστηκε 9483 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος savvas70

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2011
  • Τόπος: Πάφος - Kύπρος
  • Μηνύματα: 2771
Απ: Cytavision
« Αρχή θέματος: Τρι 24 Φεβ 2026, 19:19 »
Από σήμερα το Capital Λεμεσού εκπέμπει μέσω της Cytavision σε HD 1080p (η εικόνα από της κάμερες στα στούντιο είναι ακόμα SD). Πρόβα για την αναμενόμενη επιγεια μετάδοση μέσω της DVB-T2 πλατφόρμας του Hellassat.

Συγχώνευση: Τρι 24 Φεβ 2026, 20:27
Οι κάμερες στο studio είναι  SD. Στην ουσία το μόνο που είναι σε HD είναι το λογότυπο...