Όπου έκλεισαν τα FM για χάρη του DAB (π. χ. Νορβηγία) αυτά έπαθαν....
Nielsen: Ετήσια ακροαματικότητα ραδιοφώνου στη Νορβηγία το 2024 Η ημερήσια ακροαματικότητα του ραδιοφώνου στη Νορβηγία παρουσίασε μείωση, από 60,3% το 2023 σε 58% το 2024. Ομοίως, η εβδομαδιαία ακροαματικότητα σημείωσε μια μικρή πτώση από 84,1% σε 83,1%. Αυτή η τάση ήταν συνεπής στις περισσότερες ηλικιακές ομάδες, με μία αξιοσημείωτη εξαίρεση: τους ακροατές ηλικίας 65 ετών και άνω. Αυτή η δημογραφική ομάδα αντιστάθηκε στην τάση, παρουσιάζοντας αύξηση στην ημερήσια ακροαματικότητα από 72,9% σε 73,4% και στην εβδομαδιαία ακροαματικότητα από 90,1% σε 90,5%.
Ενώ ο μέσος ημερήσιος χρόνος ακρόασης μειώθηκε από 83 λεπτά το 2023 σε 79 λεπτά το 2024, ο χρόνος ακρόασης μεταξύ των ακροατών ραδιοφώνου παρέμεινε σταθερός στα 136 λεπτά ημερησίως, μόλις ένα λεπτό λιγότερο από το προηγούμενο έτος. Είναι ενδιαφέρον ότι η ηλικιακή ομάδα 65+ έδειξε αυξημένη αλληλεπίδραση, με τους ακροατές ραδιοφώνου σε αυτήν την κατηγορία να συντονίζονται για 203 λεπτά ημερησίως το 2024.
Το ραδιόφωνο αυτοκινήτου παραμένει μια σημαντική πλατφόρμα για την κατανάλωση ήχου στη Νορβηγία. Το 2024, κατά μέσο όρο 1.626.000 Νορβηγοί (33,4% του πληθυσμού) άκουγαν ραδιόφωνο στα αυτοκίνητά τους καθημερινά. Επιπλέον, ο χρόνος που αφιερώθηκε στην ακρόαση μεταξύ των ακροατών ραδιοφώνου στο αυτοκίνητο σημείωσε σημαντική αύξηση από 38 λεπτά το 2023 σε 44 λεπτά το 2024.
Ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας NRK ενίσχυσε τη θέση του ως ο κορυφαίος ραδιοτηλεοπτικός φορέας, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς του από 64,9% το 2023 σε 66% το 2024. Ο εμπορικός ραδιοτηλεοπτικός όμιλος P4 παρουσίασε μια μικρή πτώση, μειούμενος από 23,2% σε 22,1%, ενώ ο δεύτερος μεγαλύτερος εμπορικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας Bauer Media διατήρησε το μερίδιο αγοράς του στο 11,9%.
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες.
Εγγραφείτε ή
Συνδεθείτε