Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025 - page 1 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 05:20
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  (Αναγνώστηκε 5959 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giannis 6

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2016
  • Τόπος: Πάτρα
  • Μηνύματα: 4121
Και έτσι λοιπόν και οι δύο συνδρομητικές πλατφόρμες τις χώρας μας (Cosmote, NOVA) αδειάζουν από μουσικά κανάλια,και θα απομείνουν μόνο τα mad και το mezzo στην cosmote