Η δική σας εγκατάσταση πώς είναι; - page 3 - Βλέπω και... μαθαίνω... - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 21:54
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Η δική σας εγκατάσταση πώς είναι;  (Αναγνώστηκε 89710 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gkirle

  • Αρχάριο μέλος
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2010
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μηνύματα: 15
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #60: Τετ 16 Ιουν 2010, 22:45 »
Καλησπέρα παιδια.Ελεγα να παρουσιασω την εγκατάσταση μου μολις τελειωσει αλλα ολη την ωρα την αλλαζω.Σας τη παρουσιαζω οπως ειναι σημερα 16/6 που προσθεσα και τα τελευταια κομματια.Το κεντρο είναι στις 23.5 και εχω απο αριστερα του 26, 28.2 και 39 ενω απο δεξια του 19.2, 16, 13 και 9.Μαλλον το Lnb απο τις 9 θα μεταφερθει στις 42 την επομενη φορα που θα παω στη ταρατσα.

Δεκτης:Opticum 7300 plus
Κατοπτρο:No name 110*120


 


* Απ: Cytavision   Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (19:47)
* Απ: Cytavision   Μέλος: medousa89 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (19:27)
* Απ: Τα Νέα για τις Streaming πλατφόρμες στην Ελλάδα & κόσμο  Μέλος: xristakos22 Φόρουμ: IPTV Γενικά 24/06/2026 (16:12)
* Απ: Cytavision   Μέλος: savvas70 Φόρουμ: Ειδήσεις από την Κύπρο 24/06/2026 (14:09)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 24/06/2026 (07:50)
* Απ: GREEK TV  Μέλος: komhsgr Φόρουμ: IPTV Γενικά 23/06/2026 (21:15)
* Απ: GREEK TV  Μέλος: savvas70 Φόρουμ: IPTV Γενικά 23/06/2026 (18:47)
* Απ: GREEK TV  Μέλος: andrewp97 Φόρουμ: IPTV Γενικά 23/06/2026 (18:25)
* Απ: GREEK TV  Μέλος: savvas70 Φόρουμ: IPTV Γενικά 23/06/2026 (18:20)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 23/06/2026 (11:10)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 22/06/2026 (11:09)
* Απ: Δωρεάν Ελληνικά κανάλια μέσα από το Ιντερνετ  Μέλος: eliascomtest Φόρουμ: IPTV Γενικά 21/06/2026 (21:04)