Παλιά, ένδοξα κανάλια της ΑΤΤΙΚΗΣ - page 2 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 17:24
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Παλιά, ένδοξα κανάλια της ΑΤΤΙΚΗΣ  (Αναγνώστηκε 73083 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasilis

  • Αρχάριο μέλος
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: ATHENS
  • Μηνύματα: 2
Αυτή ήταν η συχνότητα 92,3 περίπου το star radio πρέπει να έβγαινε από θρακομακεδόνες γιατί ακουγόταν πολύ καθαρά προς τα εκεί επίσης δεν θα ξεχάσω κάτι 24 εκπομπές τελευταία -ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου νομίζω ήταν- με πολύ καλό στέρεο και πολύ κέφι από τα παιδιά που το είχαν και από τους λίγους σταθμούς τότε που είχαν μουσικό θέμα σαν σήμα