Παλιά, ένδοξα κανάλια της ΑΤΤΙΚΗΣ - page 4 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 01:03
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Παλιά, ένδοξα κανάλια της ΑΤΤΙΚΗΣ  (Αναγνώστηκε 73137 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ntwrk24

  • Ανενεργός
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2006
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Μηνύματα: 2053
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #90: Τρι 25 Σεπ 2007, 10:30 »
Δοκίμασε να βγάλεις Πάρνηθα αν βλέπει το σπίτι σου. Από εκεί εκπέμπει ακόμα το Εurosport. Μόνο Πάρνηθα γιατί από Υμηττό δέχεται παρεμβολλές.