Υπάρχει αντάπτορας...; - Συνδεσμολογίες Συσκευών Υψηλής Ευκρίνειας - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 22:54
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Υπάρχει αντάπτορας...;  (Αναγνώστηκε 12359 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ermis

  • Τακτικό Μέλος
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2007
  • Μηνύματα: 235
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Κυρ 6 Ιαν 2008, 18:52 »
Υπάρχουν αλλά είναι πολύ τσουχτερή η τιμή τους. Καλύτερα να βγάζεις και να βάζεις το καλωδιάκι ή να πάρεις 1 ενισχυτή που έχει 3 εισόδους hdmi και 1 εξοδο προς τη TV (μπορεί να είναι και φθηνότερος). Εκτός αν βρείς τίποτα μαιμού με αμφιβολη ποιότητα.