Υπάρχει αντάπτορας...; - Συνδεσμολογίες Συσκευών Υψηλής Ευκρίνειας - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 03:52
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Υπάρχει αντάπτορας...;  (Αναγνώστηκε 12366 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος NikosATH

  • Νέο Μέλος
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιουν 2005
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 28
(Χωρίς τίτλο)
« Αρχή θέματος: Δευ 7 Ιαν 2008, 15:13 »
Προσοχή στις μαϊμούδες γιατί τα HDMI δεν... αστειεύονται!

Έχω καλώδιο που μπλόκαρε την TV γιατί δεν είχε σωστό "handshake" με τον αποκωδικοποιητή...
Για 100% απροβλημάτιστη χρήση και συμβατότητα πρέπει να είναι επώνυμο!