LCD/Plasma & ακτινοβολία - Τηλεοράσεις, Video Projectors - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 10:59
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: LCD/Plasma & ακτινοβολία  (Αναγνώστηκε 5409 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος giannis 6

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2016
  • Τόπος: Πάτρα
  • Μηνύματα: 4121
Συγνωμη παιδια δεν ηξερα που αλλου να το γραψω στο forum,εχω μια sony bravia τπυ 2009 32αρα εδω και 3 μήνες μου εχει αρχισει η οθόνη το εξης προβλημα ενω η τηλεοραση εχει τι ωραια εικονα,οταν βλεπω ειδησεις η διαφορες σκηνες που εχουν απ κατω ταμπέλες που αναγραφουνε κατι,οταν τελειωνει μου μενει η σκιά των γραμματων στο βαθος ελαχιστα η της φιγουρας των προσωπων πολυ στο βάθος,τι να ειναι αραγε αξίζει να το φτιαξω?διοτι η τηλεόραση εχει θαυμασια εικόνα και ειναι και sony διοτι για να παρεις τωρα καινουργια τετοια sony τηλεοραση ειναι ο κουκος αηδονι για πειτεμου