Εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο απο τις δυνατότητες του scaler. Μια και πηγή 768p δεν υπάρχει (πλήν της WXGA των υπολογιστών) εχει πολυ μεγάλη σημασία τόσο το πηγαίο υλικό όσο και η συσκευή που το αναπαράγει όσο και ο scaler της απεικόνισης (οθόνης).
Για πηγή υπολογιστή, προσπαθεις να σετάρεις την οθόνη 1:1 πιξέλ (ήτοι προσπαθείς να πείσεις τον υπολογιστή να βγάλει 1366Χ768 ωστε κάθε πιξέλ της κάρτας οθόνης να απεικονίζεται στην πραγματική, και "παιζεις" μετά με τα προγράμματα αναπαραγωγής υλικου και τις διακριτές δυνατότητες βάθμωσης (scaling) που εχουν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Για πηγη ψηφιακής επιγειας SD, οπως ενας αποκωδικοποιητής, καλύτερα να αφήσεις τον ενσωματωμένο scaler της τηλεόρασης να χειριστεί το upconversion ειδικά αν ο αποκωδικοποιητής ειναι φτηνοδουλειά, ρυθμίζοντάς τον να ρίχνει πάντα στο HDMI αυτό που του ερχεται 1:1 (ρυθμιση as in Source). Ετσι θα "παιξει" μόνο ενας scaler και θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό.
Για πηγη υψηλής ευκρίνειας, πάλι το βέλτιστο ειναι να αφήνουμε την τηλεόραση να κάνει την βρωμοδουλειά της βαθμωσης.Ειδικά διότι ξέρει τι αναλυσης πάνελ φοράει! Δλδ για HD απο δορυφόρο ρίχνουμε το περιεχόμενο οπως ερχεται στην τηλεόραση (πάλι ρυθμιση as in source). Αποφευγουμε δληαδή το να εχουμε υλικό 720 που γινεται upscale σε 1080 απο τον δέκτη μόνο και μόνο για να ξαναγίνει downscale προκειμένου να προβληθεί, κάτι που κάποιες φορές τα κάνει μαντάρα σε βαθμό κακουργήματος. Μια δοκιμή θα σε πείσει.
Αν τέτοιες ρυθμίσεις δεν υπάρχουν, η 1080i ισως δώσει τρεμοπαιγματάκι στις οριζόντιες γραμμές ή αλλοιώσει τα γραφικά (για ζωντανό πρόγραμμα με υπέρθεση γραφικών οπως π.χ. ποδόσφαιρο). Εκει για να επιβιώσουν τα γραφικά το 720p ειναι απαραίτητο.
Αν η εικόνα ειναι απλά εικόνα οπως πχ ταινία blu-ray χωρίς γραφικά το 1080i προτιμάται.
Αν ειναι παιχνιδομηχανή επιλέγεις 720p θα σου δώσει περισσότερα frames πιό ομαλή κίνηση και λιγότερο κουραστική εικόνα. (ειδικά για το xbox 360 απεφυγε τα 1080 γιατι ζορίζει το τσιπάκι γραφικών πολυ.)