απο οσο γνωρίζω η αναμονη σε κεντρα εξυπηρετησης πελατων πρεεπι να εχει κάποιο όριο. Το ειχα ψαξει πιο παλια και το ειχα βρει. Διαφορετικα ο καταναλωτης-πελάτης εχει το δικαιωμα να ζητησει μεχρι και αποζημίωση.
Γιατο και πολλά τηλεφωνικα κεντρα σου λένε οτι η κλήση σας θα απαντηθεί σε Χ λεπτά. Γνωρίζοντας το επιλέγεις ειτε να διακόψεις είτε να το αποδεκτείς.
Οσο για το θεμα της οργανωσης / διαμαρτυρίας ποιά ειναι η γνωμη σας;
Εγω πάντως προχωρησα πριν απο διμηνο σε αγορα του πατατασατ τον οποιο και επεστρεψα αθικτο εντος 3 ημερων λέγοντας οτι η τιμολογιακη πολιτική της εταιρίας είναι πανακριβη. Αραγε υπάρχουν μιμητές;;
Καταγράφηκε
Δεκτες:skystar 2
Ab com Ipbox 250s pvr, azbox me
Κατοπτρα: 4 85χ80 (1 gibertini,1 televes, 2 noname) (1 εργασια,1 εξοχικο,2 σπιτι) & 1 gibertini 1,05
Lnb: 2xmti 0,3-2xlemon 0,2-2xalps 0,3-1xinverto black line high gain 0,1
Tροχιακες θεσεις 13°Ε-19,2Ε-28,5°E-39°Ε-42°Ε