Ξεκίνησαν τα παγκύπρια κανάλια Ψηφιακά !!!! - page 3 - Ειδήσεις από την Κύπρο - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 16:35
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ξεκίνησαν τα παγκύπρια κανάλια Ψηφιακά !!!!  (Αναγνώστηκε 65910 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Anonymous

  • Επισκέπτης
(Χωρίς τίτλο)
« Απάντηση #60: Παρ 1 Ιουλ 2011, 22:36 »
6 κανάλια στο 2ο multiplex;