To euronews στα ελληνικα!! - page 3 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 08:32
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: To euronews στα ελληνικα!!  (Αναγνώστηκε 34576 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Olorin

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιουν 2006
  • Μηνύματα: 2815
Παράθεση από: "panostvtv"

Ο βουλευτής της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης, στο μεταξύ, κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά στην προϊσταμένη Εισαγγελίας, Π. Φάκου για τη μετάδοση του Euronews Greek, υποστηρίζοντας ότι η ελεύθερη μετάδοσή του σε συχνότητα της ΕΡΤ είναι παράνομη.


Ο'τι να ναι....

Αν ειναι παράνομη, τότε να την κλείσουνε. Να πυροβολήσουν και τον δορυφόρο οπως ελεγε ο Μαρουδας!!!
.
"Arguing with an engineer is like wrestling with a pig in the mud;
after a while you realize you are muddy and the pig is enjoying it."