To euronews στα ελληνικα!! - page 1 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 06:46
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: To euronews στα ελληνικα!!  (Αναγνώστηκε 34571 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος savvas70

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2011
  • Τόπος: Πάφος - Kύπρος
  • Μηνύματα: 2772
Παράθεση από: "Limsat"
Aκουσα στις ειδήσεις του ΡΙΚ σε ρεπορτάζ του σταθμού για τι αναπτυξιακό του πρόγραμμα ότι το κανάλι euronews πριν το τέλος του χρόνου θα εκπέμπει και στα ελληνικά!!!


Εμειναν λιγες μερες να τελειωσει αυτος ο χρονος, και ακομα δεν ειδαμε καμια κινηση... Παντως σημερα προσεξα οτι εχουν προσθεθει και τα πολωνεζικα στις γλωσσες που μεταδιδει το Euronews... Να υπενθυμησω επισης οτι πριν ακριβως 1 χρονο ειχαν μπει και τα τουρκικα...