Νομίζω είναι ξεκάθαρο ότι το τρέχον νομικό καθεστώς είναι ένα κολάζ απαρχαιωμένης νομοθεσίας, ανενεργών διαδικασιών αδειοδότησης, αίωλων αποφάσεων του ΕΣΡ, ύποπτης αδιαφορίας της ΕΕΤΤ, αποφάσεων του ΣτΕ κι επί μέρους φωτογραφικών διατάξεων. Όταν ισχύουν όλα αυτά, η έννοια του «νομότυπου» είναι εξαιρετικά αβέβαιη και πρέπει κανείς να λύσει σταυρόλεξο για να βγάλει άκρη.
Δεν νομίζω ότι ο georgeZ, στην προσπάθειά του να εξηγήσει τα παραπάνω, επικροτεί το υπάρχον καθεστώς. Από την άλλη συμφωνώ με τον neo11 στη διάκριση που κάνει μεταξύ των ΒΝΛ και των Αδειών Λειτουργίας του 2001-2 για το Νομό Αττικής. Επίσης συμφωνώ ότι όντως η μεταβολή του "περιεχομένου προγράμματος" που έχει δηλωθεί στην άδεια από Profit, Business και ενδεχομένως Easy είναι παράνομη και το ΕΣΡ θα έπρεπε να επέμβει.
Εδώ να σημειώσω ότι είναι άλλο πράγμα το περιεχόμενο του προγράμματος όπως περιγράφεται στην άδεια του 2001 για την Αττική και άλλο ο... δυαδικός χαρακτήρας του προγράμματος που αναφέρεται σε όλους τους σταθμούς (και αυτούς που έχουν ΒΝΛ). Εφόσον το περιεχόμενο προγράμματος περιλαμβάνεται στην άδεια του 2001 και η άδεια αυτή έχει πάρει (7 φορές) παράταση μέχρι σήμερα, τότε και οι υποχρεώσεις που περιγράφονται μέσα στην άδεια θα έπρεπε επίσης να ισχύουν.