Προβλήματα Λήψης Σήματος Nova - page 2 - NOVA - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 06:26
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Προβλήματα Λήψης Σήματος Nova  (Αναγνώστηκε 14411 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Serafeim Karakostas

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μαρ 2006
  • Τόπος: Άρτα
  • Μηνύματα: 2008
Νεκτάριε, δοκίμασε από τα πλήκτρα της πρόσοψης: menu (το κρατάς πατημένο για 5 δευτερόλεπτα) > αριστερό βελάκι > ok.
Nick, δες αν έχει διαθέσιμη αναβάθμιση ο δέκτης σου.
Φιλικά, Άκης