Προβλήματα Λήψης Σήματος Nova - page 2 - NOVA - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 13:56
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Προβλήματα Λήψης Σήματος Nova  (Αναγνώστηκε 14399 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος hercoulis

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2007
  • Τόπος: Δυτική Μαγνησία
  • Μηνύματα: 1513
Για οσους έχουν νόβα, για καλυτέρευση του σήματος κοιτάμε την ποιότητα που είναι από πάνω και όχι την ισχύ;
Έχω ισχύ στο 100 και η ποιότητα παίζει ανάλογα τη συχνότητα.
vu solo2 - gibertini 1.25cm - inverto black ultra - 85E-45W