Σπάσιμο νεύρων από την Nova και ενοχλήσεις για συνδρομή - page 1 - Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα - SATLEO FORUM
  • Τετ 24 Ιουν 2026, 01:15
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Σπάσιμο νεύρων από την Nova και ενοχλήσεις για συνδρομή  (Αναγνώστηκε 5324 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Τόπος: Πάτρα
  • Μηνύματα: 1417
Έχει όμως τα κύπελλα στο Αγγλικό, το Ισπανικό, το Γερμανικό, έχει το Basketball Champions League, κοτζάμ Β Εθνική στο αγγλικό πρωτάθλημα... Δεν προσεγγίζουν ούτε στο ελάχιστο τα φιλέτα της Cosmote TV αλλά κάπως πρέπει να ζήσει κι αυτή, από το να μην έχει τίποτα, ας έχει τριτοκλασάτο πρόγραμμα