Στο λανσάρισμα καναλιών High Definition προχωρά στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα η ψηφιακή δορυφορική πλατφόρμα της Nova, ανοίγοντας με αυτό τον τρόπο μια νέα σελίδα στην ελληνική τηλεοπτική αγορά. Οπως ανακοινώθηκε χθες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παρατέθηκε από τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο της Forthnet, Πάνο Παπαδόπουλο, το διευθυντή υπηρεσιών και προϊόντων Forthnet, Γιάννη Καβακλή, το διευθυντή μάρκετινγκ Νova Γρηγόρη Κατσιγιάννη και τη διευθύντρια προγράμματος Νova, Κατερίνα Κασκανιώτη, με την κίνηση αυτή η εταιρεία διευρύνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες της.
Η είσοδος της τηλεόρασης υψηλής ευκρίνειας στην ελληνική αγορά θα γίνει με τη δημιουργία τριών νέων καναλιών, τα οποία θα μεταδίδονται μέσα από την ψηφιακή δορυφορική πλατφόρμα της Nova.
Πρόκειται για δυο νέα αθλητικά κανάλια, το novasports HD και το Eurosport HD και για ένα κανάλι ταινιών, το novacinema HD, τα οποία θα αρχίσουν επισήμως τις μεταδόσεις τους από την 1η Σεπτεμβρίου.
Επισημαίνεται ότι για τη λήψη των υπηρεσιών, εκτός από την ειδική συνδρομή - της οποίας το ύψος διευκρινίστηκε ότι θα ανακοινωθεί στο προσεχές διάστημα - απαιτείται νέος ειδικός αποκωδικοποιητής, ενώ για την πλήρη αξιοποίηση καλό είναι να υπάρχει και κατάλληλος τηλεοπτικός δέκτης (FullHD).
Σε ό,τι αφορά ειδικότερα τον αποκωδικοποιητή η Nova θα δώσει τον Nova Box ΗD, προϊόν της εταιρείας PACE, με MPEG4 1920 x 1080i, ήχο Dolby Digital (surround AC-3), DVB-S2, VOD, δυνατότητα σύνδεσης στο internet (Ethernet), θύρες USB και HDMI και χωρητικότητα δίσκου 320GB (PVR). Όπως διευκρινίστηκε από τα στελέχη της Nova, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης άλλου αποκωδικοποιητή για τις υπηρεσίες HD.
Κατά την παρουσίαση της νέας υπηρεσίας, ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι «στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει υψηλή ποιότητα σε χαμηλή τιμή». Παρά ταύτα η χαμηλή τιμή δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα, αφού ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις τηλεοπτικές υπηρεσίες, όπως διευκρίνισε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, απαντώντας σε ερώτηση της «Ν», δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει μείωση της τιμής συνδρομής.
Μάλιστα ο κ. Παπαδόπουλος, σχολιάζοντας την τρέχουσα τιμή συνδρομής της Νova - της μοναδικής συνδρομητικής πλατφόρμας που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά - και η οποία είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη, ανέφερε: «Οι αυξημένες πωλήσεις της υπηρεσίας στο πρώτο τρίμηνο του 2010 δείχνουν ότι η τιμολογιακή πολιτική μας είναι σωστή». Με άλλα λόγια δηλαδή αφού οι Ελληνες δίνουν τα λεφτά για την υπηρεσία, δεν υπάρχει περίπτωση μειώσεων.
ΠΗΓΗ: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ