Δυστυχώς και οι νέοι ιδιοκτήτες (FORTHNET) δεν προτίθονται να μειώσουν τη μηνιαία συνδρομή.
Τα νέα διαφημιστικά σποτ της NOVA στοχεύουν αποκλειστικά να πείσουν τους δύσπιτους καταναλώτες ότι αξίζει τα λεφτά της....
Ο μόνος τρόπος να διορθωθεί η υπάρχουσα κατάσταση είναι ο ΟΤΕ.
Σε περίπτωση που ακουλουθήσει παρόμοια εμπορική πολιτική με αυτή των δικών του πλατφόρμων σε Ρουμανία, Βουλγαρία όπου έχει πολύ χαμηλή συνδρομή και παρέχει δωρεάν τον εξοπλισμό ίσως να άλλαξει η κατάσταση.
Το μεγάλο πλεόνεκτημα της ΝOVA είναι τα αθλητικά.
Η πρόσφατη συμφωνία για το Ελληνικό πρωτάθλημα για 40 εκατ. Ευρώ ετησίως αλλά και ενδεχόμενη νέα αγορά των αγώνων Champions League δεν αφήνουν περιθώρια για μείωση της συνδρομής.