Προσθήκες - Προβλήματα Καναλιών στη Nova - page 4 - NOVA - SATLEO FORUM
  • Τρι 23 Ιουν 2026, 00:08
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Προσθήκες - Προβλήματα Καναλιών στη Nova  (Αναγνώστηκε 382033 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Petros Electron

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2006
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 1093
    • http://www.stopclimatechange.gr & http://www.stopcartel.gr/gr/en.php
Συμφωνώ και εγω με τα λεγόμενα σου Νεκτάριε, και κάτι άλλο που θα πρέπει να προσέξει ο ΟΤΕ είναι να μην ξεκινήσει με “παντρέματα” δέκτη και κάρτας γιατί έτσι θα το χάσει το παιχνίδι, και θα έχει την τύχη του κυπριακού Athina sat  :roll:
parabol dish 2.40m (Cband - KU) Pauxis & Sharp LNB\'s ,motor superjack 36" heavy [95E-30W]
Emitor Combolook spectrum alalyzer & Horizon Hdsm [Hot!]

Tecatel Alg 1,20cm 9,0E & Telesystem