Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova - page 5 - NOVA - SATLEO FORUM
  • Δευ 22 Ιουν 2026, 07:10
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Ειδήσεις - Νέα σχετικά με τη Nova  (Αναγνώστηκε 208551 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος savvas70

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2011
  • Τόπος: Πάφος - Kύπρος
  • Μηνύματα: 2771
Ξέρει κανείς για πιο λόγο οι νέοι δέκτες της Nova, Space HD δεν υποστηρίζουν ούτε DISEqC για λήψη περισσότερων του ενός δορυφόρου, ούτε χειροκίνητη προσθήκη συχνοτήτων, κάτι που υπήρχαν στους παλαιότερους Panasat SD; Ή μήπως κάτι κάνω λάθος στης ρυθμίσεις;