Τα Νέα για τις Streaming πλατφόρμες στην Ελλάδα & κόσμο - page 3 - IPTV Γενικά - SATLEO FORUM
  • Πεμ 16 Οκτ 2025, 18:31
Like us on our Facebook page "https://www.facebook.com/Satleo"
Email επικοινωνίας του Satleo Forum: "forum@satleo.gr"

Αποστολέας Θέμα: Τα Νέα για τις Streaming πλατφόρμες στην Ελλάδα & κόσμο  (Αναγνώστηκε 16264 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος johnpapad24

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2020
  • Μηνύματα: 2537
Η οπτικη αλλωστε αποκλειται να φτασει και στο τελευταιο χωριο...
130x100cm σιδερενιο no name αργολιδα...

Αποσυνδεδεμένος anfoukas

  • Έμπειρο Μέλος
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αυγ 2014
  • Μηνύματα: 321
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε


Τέλος εποχής για το δορυφορικό πιάτο, η τηλεόραση πάει στο... διαδίκτυο

Η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα περνά στην εποχή του streaming, με το δορυφορικό πιάτο να υποχωρεί και τις OTT πλατφόρμες να κυριαρχούν στην αγορά καθώς αυξάνονται οι ταχύτητες του διαδικτύου.
Σε περίοδο μετάβασης βρίσκεται η ελληνική συνδρομητική τηλεόραση, με το παραδοσιακό δορυφορικό πιάτο να υποχωρεί σταθερά και τις υπηρεσίες Over The Top (OTT) να κυριαρχούν ολοένα και περισσότερο, με την αγορά να αλλάζει ριζικά υπό την επίδραση τόσο της τεχνολογικής εξέλιξης όσο και της μετατόπισης των προτιμήσεων του κοινού.

Οι OTT πλατφόρμες, οι οποίες μεταφέρουν το τηλεοπτικό περιεχόμενο μέσω διαδικτύου σε κάθε είδους συσκευές, από έξυπνες τηλεοράσεις έως κινητά τηλέφωνα και tablets, επιτρέπουν στον χρήστη να επιλέγει ο ίδιος το πρόγραμμα που θα παρακολουθήσει και τον χρόνο προβολής του. Η ευκολία αυτή, σε συνδυασμό με τη διαρκώς αυξανόμενη ποιότητα εικόνας και ήχου, έχει κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και έχει οδηγήσει στη ραγδαία ανάπτυξη του streaming.

Το δορυφορικό πιάτο, που κάποτε ήταν ο βασικός τρόπος λήψης συνδρομητικής τηλεόρασης, πλέον παραμένει σχεδόν αποκλειστικά για όσους δεν έχουν πρόσβαση σε υψηλές ταχύτητες διαδικτύου. Η πανδημία λειτούργησε ως επιταχυντής αυτής της αλλαγής. Όταν οι περιορισμοί κράτησαν τον κόσμο στο σπίτι, πλατφόρμες όπως το Netflix σημείωσαν εκρηκτική ανάπτυξη, φτάνοντας στην κορυφή παγκοσμίως. Στην Ελλάδα, η Cosmote αποφάσισε να μεταφέρει σταδιακά τους συνδρομητές της στην OTT πλατφόρμα της, προκειμένου να προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία χρήσης.

Τα στοιχεία της ΕΕΤΤ για το 2024 αποτυπώνουν καθαρά τη μεταστροφή. Σε σύνολο 1.372.780 συνδρομητών, οι 806.663 χρησιμοποιούν OTT πλατφόρμες, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με τους 682.152 της προηγούμενης χρονιάς, ενώ οι χρήστες δορυφορικού πιάτου μειώθηκαν στους 566.117 από 621.706.

Η σύγκριση με το 2020 είναι ενδεικτική του πόσο ραγδαία έχει αλλάξει το τοπίο. Τότε, οι συνδρομητές OTT δεν ξεπερνούσαν τους 248.218, δηλαδή το 23% της αγοράς, ενώ οι δορυφορικοί έφταναν τους 833.628, κατέχοντας το 77%. Σήμερα η εικόνα έχει πλήρως αντιστραφεί, με το διαδίκτυο να αποτελεί τον κυρίαρχο τρόπο λήψης συνδρομητικής τηλεόρασης.

Η πορεία δείχνει ότι η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα μπαίνει σε μια νέα κανονικότητα. Το δορυφορικό πιάτο περιορίζεται σταδιακά σε ειδικές περιπτώσεις και γεωγραφικές περιοχές, ενώ οι OTT πλατφόρμες έχουν μετατραπεί από εναλλακτική επιλογή σε κυρίαρχο τρόπο κατανάλωσης περιεχομένου. Η αύξηση των ταχυτήτων, η ευκολία πρόσβασης, η δυνατότητα επιλογής χρόνου και περιεχομένου και οι συνεχείς επενδύσεις σε περιεχόμενο καθιστούν το streaming όχι απλώς μια τάση, αλλά τη νέα μορφή της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με στελέχη του κλάδου, το κοινό στρέφεται ολοένα και περισσότερο στη ζωντανή μετάδοση αθλητικών γεγονότων, ενώ για σειρές και ταινίες προτιμά τις on demand επιλογές. Τα θεματικά κανάλια χάνουν τη δυναμική τους, καθώς οι τηλεθεατές επιλέγουν εξατομικευμένο περιεχόμενο και τον χρόνο προβολής που τους εξυπηρετεί. Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας είναι η βελτίωση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών.

Η τεχνολογία χαλκού, που κυριαρχούσε για χρόνια και περιόριζε τις ταχύτητες στα περίπου 50 Mbps, έβαζε φρένο στο απρόσκοπτο streaming. Σήμερα, όμως, η χώρα βρίσκεται μπροστά σε ένα επενδυτικό κύμα ύψους περίπου 7 δισ. ευρώ έως το 2027 για την αναβάθμιση των δικτύων, γεγονός που ανοίγει τον δρόμο σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές να επιλέξουν OTT υπηρεσίες.

Έντονος ανταγωνισμός από Έλληνες παίκτες και ξένους κολοσσούς

Ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά είναι έντονος. Η Cosmote TV, με 734.931 συνδρομητές, έχει ήδη περισσότερους από 500.000 στην πλατφόρμα OTT, με τον πάροχο να έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις για τη πλατφόρμα, ενώ παράλληλα «σπρώχνει» τους χρήστες της προς τις streaming λύσεις

Η Nova, μετά από δύο χρόνια επιθετικής εμπορικής πολιτικής και ενίσχυσης του αθλητικού της περιεχομένου, έχει φτάσει τους 450.000 συνδρομητές και αναφέρει συνεχή αύξηση για την πλατφόρμα EON. Η Vodafone βρίσκεται στην τρίτη θέση με 210.000 συνδρομητές, έχοντας ενισχύσει σημαντικά την πλατφόρμα της με την προσθήκη του Disney+ και τη συνεργασία με το HBO.

 Στις διεθνείς πλατφόρμες, το Netflix, σύμφωνα με υπολογισμούς, καθώς η streaming πλατφόρμα δεν δημοσιεύει στοιχεία για τη χώρα μας, υπολογίζεται ότι έχει περίπου 600.000 χρήστες στην Ελλάδα, ενώ το Disney+ ξεπερνά τους 200.000. Ακολουθούν το Amazon Prime Video και το Apple TV+, τα οποία ενισχύουν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά.

Η εγχώρια σκηνή του streaming παρουσιάζει επίσης ενδιαφέρον. Η ελληνική πλατφόρμα Cinobo έχει ξεχωρίσει για την εστίασή της στο ποιοτικό και βραβευμένο σινεμά, προσφέροντας μια προσιτή συνδρομή και διαρκώς αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες της. Ο ΑΝΤ1+, από την άλλη, διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς αξιοποιώντας τη μετάδοση της Formula 1, μαχητικών αθλημάτων και τις τηλεοπτικές παραγωγές του καναλιού.

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε


      Ωραία καλυμμένη διαφήμιση της cosmote για τις OTT υπηρεσίες της. Η cosmote, η οποία (όπως και η nova) δεν δίνουν πια δορυφορικές υπηρεσίες αλλά σε υποχρεώνουν να πας μόνο σε ΟΤΤ υπηρεσίες (για αυτό  και η αύξηση του ΟΤΤ). Εκτός φυσικά αν είσαι σε κανένα κ@λοχώρι στη μέση του πουθενά και δεν έχεις internet.

      Το θέμα δεν είναι από που θα κονομήσουν cosmote και nova (βλέπε ΟΤΤ υπηρεσίες) αλλά τι συμφέρει το θεατή.

      Ναι, αν είσαι κωλόφαρδος και έχεις οπτική ή καλή vdsl τότε όλα καλά.

      Αν όμως έχεις  adsl ή "σάπια" vdsl τότε φέξε μου και γλίστρησα.

      Για να μην αναφέρω τις βλάβες, όπως τον περασμένο μήνα που είμαστε 10 ημέρες χωρίς ίντερνετ γιατί ο εργολάβος που πέρναγε τις οπτικές της cosmote έκοψε το κεντρικό καλώδιο (πως τα κατάφερε;) της vdsl της cosmote και άφησε χωρίς ίντερνετ και τηλεφωνία 10 ολόκληρα τετράγωνα.

      Και εντάξει, αυτοί που είχαν cosmote πήραν data και ομιλία στο κινητό τους. Οι υπόλοιποι;
"Arguing with an idiot is like wrestling with a pig in the mud;
after a while you realize you are muddy and the pig is enjoying it."

Συνδεδεμένος nektarios 1451

  • Διαχειριστής
  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2007
  • Τόπος: Αρτα
  • Μηνύματα: 29668
ολοι παιρνουν στο κινητο ομιλια και data αν εχουν καποια βλαβη. πριν 5 χροναι ειχε θεμα η ρεγκλετα και δεν ειχα σταθερο και ιντερνετ και σε νουμερο νοβα που εχω μου ειψα δωσει ιντερνετ και χρονο ομιλια ςκαι εκτροπη κλησης απο το σταθερο στο κινητο
GATE 7
Rock Thunder καθε Δευτερα στις 20:00 στο Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Δεκτης Octagon SF8008
Clarke Tech 4100HD Plus αραχτος
LNB Mti λευκό
Hirschmann αλουμινιου 85Χ90
μοτερ SG 2100A 76.5E - 5E
Ραδιοφωνικοι δέκτες: Sencor SRD 6600, Fujitsu
DEPELEC DP-666

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Αποσυνδεδεμένος adonis1

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2010
  • Τόπος: Σύρος
  • Μηνύματα: 2254
Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Ωραία καλυμμένη διαφήμιση της cosmote για τις OTT υπηρεσίες της.

Αντιμετωπίζει ήδη μείωση γενικών εσόδων, χωρίς να έχει πιάσει φωτιά ακόμη ο έντονος ανταγωνισμός με την οπτική ίνα. Οπότε και έχει κάθε δικαίωμα να αμύνεται
Σύρος κάτοπτρο Gibertini 1.55 Χ 1.66 ( 100.5°E - 45.0°W) Ku lnb Inverto Black Ultra 0.2db & Circular Uni Inverto BLACK Pro &  Extended (13.75 - 14.50 GHz) & BT 180 (10.00-12.75 GHz) / C-Band lnb Pauxis 13° K & Panorama 13°K & Titanium Extended /Ka  19.70 - 20.20 GHz-Technomate TM-5402 M3 & M4 κ.α.

Αποσυνδεδεμένος paksat

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: Σάμος
  • Μηνύματα: 3294
Διαφημίσεις στη Replay TV

Ένα νέο μοντέλο διαφήμισης για την τηλεοπτική επανάληψη των προγραμμάτων (Replay TV) συμφωνήθηκε στην Ελβετία. Ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας SRG και οι ιδιωτικοί ραδιοτηλεοπτικοί φορείς προσπαθούν να αντιμετωπίσουν από κοινού το ζήτημα της μείωσης των εσόδων από την παραδοσιακή τηλεοπτική διαφήμιση. Το νέο σύστημα, που θα τεθεί σε ισχύ τον Νοέμβριο, προβλέπει πως οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται όταν οι θεατές ξεκινούν, σταματούν ή προχωρούν γρήγορα σε περιεχόμενο με χρονική μετατόπιση. Ο στόχος είναι να αντισταθμιστούν οι απώλειες από τις διαφημίσεις που παραλείπονται, προσαρμοζόμενες παράλληλα στις σύγχρονες συνήθειες τηλεθέασης, καθώς περίπου το 30% – 40% των τηλεοπτικών προγραμμάτων στην Ελβετία παρακολουθείται πλέον με αυτόν τον τρόπο.

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε

Συγχώνευση: Κυρ 31 Αυγ 2025, 11:53
Η πρακτική των εμβόλιμων διαφημίσεων από τον πάροχο της streaming πλατφόρμας κατά την παρακολούθηση on demand προγραμμάτων (ταινίες, σειρές κλπ), είναι πλέον αρκετά συνηθισμένη. Εφαρμόζεται κυρίως στις δωρεάν πλατφόρμες που βασίζονται στη διαφήμιση. Πολλές φορές μετράει αντίστροφα των αριθμό διαφημίσεων που θα παίξει κάθε στιγμή της προβολής του προγράμματος, καθώς και τον χρόνο που υπολείπεται μέχρι να τελειώσουν.
Αν και τα ελληνικά ιδιωτικά κανάλια συμφωνήσουν σε κοινή streaming πλατφόρμα, θα δούμε αν θα εφαρμόσουν το παραπάνω σύστημα εμβόλιμων διαφημίσεων ή συνδρομητικό μοντέλο χαμηλού τιμήματος.
Κάτοπτρα: Gibertini OP 150 S (1) – Wave Frontier T-90 (1)
LNB: Inverto 0,2 dB (9)
Πολυδιακόπτες: SPAUN SMS 17089 NF (2) – SPAUN SUR 211 F (8)
Δέκτες: Technomate 6902HD-T2 Super (3) – Edision Progressiv HD Compact (3) - COSMOTE TV Kaon OTT (1)
9E–13E–16E–19,2E-23,5E-26E-28,2E-39E-42E

Αποσυνδεδεμένος paksat

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: Σάμος
  • Μηνύματα: 3294
Καταργείται το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης

Μία σημαντική εξέλιξη στον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης. Το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών πήρε την απόφαση να καταργήσει από τον Ιανουάριο του 2026  το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης  που επιβαρύνει με 10% τους λογαριασμούς  των χρηστών των τηλεοπτικών υπηρεσίων κάθε μήνα. Η απόφαση για την κατάργησή του είναι οριστική και την ανακοίνωση θα κάνει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, το Σάββατο στη ΔΕΘ.

Το ετήσιο δημοσιονομικό κόστος εκτιμάται σε 22 εκατ. ευρώ αλλά η καθιέρωση του είχε δημιουργήσει συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού, καθώς οι πλατφόρμες Netflix, Disney+, Apple TV κ.α.  δεν πληρώνουν κανένα φόρο στη χώρα.  Με την απόφαση αυτή μπορεί να μειωθεί το κόστος των συνδρομών της Cosmote TV και της Nova ώστε να γίνουν ελκυστικότερες στο χρήστη και να περιοριστεί το φαινόμενο της πειρατείας.

Ο ειδικός φόρος συνδρομητικής τηλεόρασης είχε επιβληθεί από την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, με υπουργό τον Ευκλείδη Τσακαλώτο, “πάγωσε” για 2 χρόνια από τη σημερινή Κυβέρνηση και καταργείται από τον υπουργό Κυριάκο Πιερρακάκη.

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Κάτοπτρα: Gibertini OP 150 S (1) – Wave Frontier T-90 (1)
LNB: Inverto 0,2 dB (9)
Πολυδιακόπτες: SPAUN SMS 17089 NF (2) – SPAUN SUR 211 F (8)
Δέκτες: Technomate 6902HD-T2 Super (3) – Edision Progressiv HD Compact (3) - COSMOTE TV Kaon OTT (1)
9E–13E–16E–19,2E-23,5E-26E-28,2E-39E-42E

Αποσυνδεδεμένος paksat

  • SatLeo Legend
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2005
  • Τόπος: Σάμος
  • Μηνύματα: 3294
Η νέα, streaming εποχή του Champions League – Ποιες πλατφόρμες θέλουν αγώνες, τι σημαίνει για τον Έλληνα τηλεθεατή;

Το Champions League εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Από το 2027, η UEFA σχεδιάζει να διαθέσει ένα καινούριο, εξαιρετικά ελκυστικό πακέτο τηλεοπτικών δικαιωμάτων – το λεγόμενο global first pick. Πρόκειται ουσιαστικά για το δικαίωμα επιλογής ενός και μόνο αγώνα ανά αγωνιστική ημέρα, με πλήρη παγκόσμια αποκλειστικότητα. Και αυτό το «φιλέτο» έχει ήδη τραβήξει την προσοχή των μεγαλύτερων streaming πλατφορμών στον πλανήτη: Netflix, Amazon Prime Video, Disney+ και –σε μικρότερο βαθμό– DAZN.

Το ενδιαφέρον τους δεν είναι τυχαίο. Σε μια εποχή που η παραδοσιακή τηλεόραση χάνει έδαφος, η απόκτηση ενός παγκόσμιου αθλητικού προϊόντος όπως το Champions League προσφέρει σε κάθε πλατφόρμα άμεση είσοδο σε εκατοντάδες εκατομμύρια ποδοσφαιρόφιλους, οι οποίοι θα μπορούσαν να μετατραπούν σε συνδρομητές. Με δεδομένο ότι το Netflix έχει ήδη ξεκινήσει να «πειραματίζεται» με αθλητικά ντοκιμαντέρ τύπου «Drive to Survive» και «Beckham», η μετάδοση live αγώνων θα σήμαινε ένα ιστορικό βήμα πέρα από το ψυχαγωγικό περιεχόμενο.

Τι σημαίνει η «πρώτη επιλογή» αγωνιστικής
Η λεγόμενη first pick, aka πρώτη επιλογή, δίνει στον κάτοχο του δικαιώματος τη δυνατότητα να επιλέγει το σημαντικότερο ματς κάθε αγωνιστικής ημέρας – το πιο εμπορικό, το πιο θεαματικό, εκείνο που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Μπορεί να είναι, για παράδειγμα, ένα Ρεάλ Μαδρίτης – Μάντσεστερ Σίτι ή ένα Μπάγερν – Μπαρτσελόνα, τα οποία παραδοσιακά αποφέρουν εκατομμύρια θεάσεις και διαφημιστικά έσοδα.

Μέχρι σήμερα, οι συμφωνίες αυτές ήταν κατά χώρα – κάθε εθνικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας ή πλατφόρμα είχε τη δική του πρώτη επιλογή. Η καινοτομία της UEFA είναι ότι θα διαθέσει μια «παγκόσμια πρώτη επιλογή» για όλες τις χώρες ταυτόχρονα. Αυτό σημαίνει ότι όποιος κερδίσει το συγκεκριμένο πακέτο, θα μπορεί να προβάλλει τον κορυφαίο αγώνα της ημέρας αποκλειστικά σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για ένα πείραμα χωρίς προηγούμενο, που μπορεί να επαναπροσδιορίσει την έννοια των τηλεοπτικών δικαιωμάτων σε διεθνές επίπεδο.

Η εκτίμηση των αναλυτών είναι ότι το πακέτο αυτό θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα άνω των 4,3 δισ. λιρών (περίπου 5 δισ. ευρώ) ανά σεζόν, εφόσον επιτευχθεί ο ανταγωνισμός που η UEFA ελπίζει.

Πώς επηρεάζει τον Έλληνα τηλεθεατή
Η πιθανή είσοδος του Netflix ή του Amazon στο Champions League δεν είναι απλώς μια τεχνολογική εξέλιξη· είναι μια μετατόπιση εξουσίας. Αν μια διεθνής πλατφόρμα αποκτήσει το global first pick, τότε ο Έλληνας θεατής θα χρειαστεί ξεχωριστή συνδρομή, πέρα από τις υπάρχουσες συνδρομές Cosmote TV (που έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα ως και τον Μάιο του 2027), για να παρακολουθήσει το κορυφαίο ματς της αγωνιστικής.

Με άλλα λόγια, το ποδόσφαιρο οδεύει προς ένα πολυ-συνδρομητικό μοντέλο, όπου κάθε διοργάνωση –ή ακόμη και κάθε παιχνίδι– μπορεί να απαιτεί διαφορετικό πάροχο. Το φαινόμενο αυτό ήδη συμβαίνει σε χώρες όπως η Αγγλία και η Ισπανία, και αναμένεται να φτάσει σύντομα και στην Ελλάδα.

Ταυτόχρονα, μια τέτοια κίνηση θα μπορούσε να πιέσει και τις ελληνικές πλατφόρμες να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική τους, πιθανώς μέσω συνεργασιών με διεθνείς παρόχους ή επένδυσης σε τοπικά δικαιώματα άλλων διοργανώσεων (όπως το Europa League ή τη Super League).

Το μέλλον του Champions League στην εποχή των streamers
Αν τελικά το Netflix ή το Amazon αποκτήσουν αυτό το δικαίωμα, θα σηματοδοτήσει την πρώτη φορά στην ιστορία που ένας αγώνας του Champions League δεν θα μεταδίδεται από παραδοσιακό τηλεοπτικό δίκτυο ή τοπική πλατφόρμα. Για την UEFA, είναι ένα στοίχημα – η πιθανότητα να φέρει το προϊόν της πιο κοντά στη νέα γενιά των χρηστών που ζουν μέσα στα apps και στα κινητά τους.

Για το κοινό, όμως, σημαίνει περισσότερο κατακερματισμό αλλά και νέες επιλογές. Το Champions League, που από το 2027 θα έχει και νέο format με 36 ομάδες, φαίνεται πως εισέρχεται οριστικά στην εποχή του streaming – εκεί όπου τα γκολ και οι views θα μετρώνται πια στην ίδια κλίμακα.

Σε κάθε περίπτωση, η επόμενη «μάχη των δικαιωμάτων» δεν αφορά μόνο τα εκατομμύρια της UEFA, αλλά και τον τρόπο που θα βλέπουμε ποδόσφαιρο τα επόμενα δέκα χρόνια – από την Αθήνα μέχρι το Λος Άντζελες.

Οι παραπομπές δεν είναι διαθέσιμες στους επισκέπτες. Εγγραφείτε ή Συνδεθείτε
Κάτοπτρα: Gibertini OP 150 S (1) – Wave Frontier T-90 (1)
LNB: Inverto 0,2 dB (9)
Πολυδιακόπτες: SPAUN SMS 17089 NF (2) – SPAUN SUR 211 F (8)
Δέκτες: Technomate 6902HD-T2 Super (3) – Edision Progressiv HD Compact (3) - COSMOTE TV Kaon OTT (1)
9E–13E–16E–19,2E-23,5E-26E-28,2E-39E-42E


 


* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: samantas Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 16/10/2025 (17:22)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: andrewp97 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 16/10/2025 (11:44)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 16/10/2025 (11:38)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: savvas70 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (16:53)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: samantas Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (16:46)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (12:07)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 15/10/2025 (11:06)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (09:39)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 15/10/2025 (09:38)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: paksat Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (09:38)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: adonis1 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (08:34)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: giannis 6 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (07:14)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: first Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (05:18)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (03:05)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: babis3g Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (02:40)
* Απ: Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: kgial Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 15/10/2025 (02:33)
* Συμφωνία μεταξύ των media groups Wide & Next Step  Μέλος: Wheel of Media Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα για την επίγεια τηλεόραση και ραδιόφωνο 15/10/2025 (01:14)
* Τέλος για το MTV, στο τέλος του 2025  Μέλος: adonis1 Φόρουμ: Ειδήσεις και νέα από το δορυφορικό στερέωμα 14/10/2025 (21:02)
* Απ: Η Euroleague στο Idman tv Azerbayjan  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 14/10/2025 (19:59)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 14/10/2025 (10:41)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 14/10/2025 (10:39)
* Απ: Τα Νέα για τις Streaming πλατφόρμες στην Ελλάδα & κόσμο  Μέλος: paksat Φόρουμ: IPTV Γενικά 14/10/2025 (10:24)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 13/10/2025 (10:45)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 13/10/2025 (10:42)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: ANDREASSAT Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 12/10/2025 (22:20)
* Απ: Ποδοσφαιρο σε FΤΑ μεταδοση  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 12/10/2025 (20:49)
* Απ: Δωρεάν Ελληνικά κανάλια μέσα από το Ιντερνετ  Μέλος: komhsgr Φόρουμ: IPTV Γενικά 12/10/2025 (20:33)
* Απ: Δωρεάν Ελληνικά κανάλια μέσα από το Ιντερνετ  Μέλος: Hacker?pcs Φόρουμ: IPTV Γενικά 12/10/2025 (19:27)
* Απ: Αθλητικές μεταδόσεις ΣΗΜΕΡΑ  Μέλος: nektarios 1451 Φόρουμ: Αθλητικές Μεταδόσεις 12/10/2025 (11:39)